رنگ زمینه :
 
پیش فرض
1396 بهمن 01 يکشنبه
        
گارانتی تعویض - فروشگاه موبایل و تبلت  7 روز گارانتی تعویض     
ارسال روزانه - خرید و فروش موبایل و تبلت
ارسال روزانه      
ارسال رایگان - خرید و فروش موبایل
 ارسال رایگان 

                                           

رویه های بازگرداندن کالا

رویه های بازگرداندن کالا:

اشکالات فنی در کالای خریداری شده:

پس از ارسال کالا و تست مشتری در زمان (7 روز پس از تحویل کالا) مشترک زمان دارد تا مشکلات فنی خود را با شماره های اعلام شده در قسمت تماس با ما اعلام کند و یا به آدرس های اعلام شده E-mail ارسال کند.

پس از بررسی مشکلات از طریق کارشناسان سه سوت، در صورتی که نقض توسط کارشناسان تائید شود، کالا تعویض خواهد شد و یا در صورت درخواست مشتری کالا با مدل دیگری تعویض خواهد شد.

برای ارسال کالای دارای ایراد فنی به سه سوت لازم است کلیه ی لوازم جانبی و فاکتور به همراه محصول به خوبی بسته بندی شود و پس از آن ارسال گردد.

گارانتی تعویض ، اشکلات فنی که در اثر استفاده ی نادرست کاربر از کالا ایجاد شود، را شامل نمی شود.

از هنگاهی که وضعیت کالا در واحد خدمات پس از فروش مشخص شود, در صورتی که نیاز به استرداد وجه به مشتری باشد، حداکثر تا 48 ساعت کاری مبلغ به حساب مشتری واریز خواهد شد.

مغایرت کالای خریداری شده با اطلاعات سایت:

در چنین شرایطی که برای مثال رنگ یا مشخصات فنی کالا با سفارش مغایرت داشته باشد پس از بررسی سفارش ثبت شده ی مشتری در پروفایل آن، می توان کالا را استرداد و یا تعویض کرد، اگر از کالا استفاده نشده باشد و کالا از حالت پلمپ خود خارج نشده باشد، ظرف مدت 7روز پس از تحویل کالا به واحد خدمات پس از فروش سه سوت اطلاع داده شود. (جهت هماهنگی، تلفن تماس و آدرس E-mail در قسمت تماس با ما موجود است)

 برای ارسال کالای دارای مغایرت به سه سوت لازم است کالا به خوبی بسته بندی شود و همه ی لوازم جانبی و فاکتور به صورت کامل به همراه آن ارسال شود در غیر این صورت تا  تکمیل شدن تمامی موارد فوق اقدامی از سه سوت صورت نمی گیرد.

هزینه ی ارسال کالا در صورت تائید ایراد فنی و یا وجود مغایرت با اطلاعات درج شده در سایت بر عهده ی سه سوت می باشد.


انصراف از خرید :


در صورتی که انصراف مشتری از خرید، پیش از ارسال کالا باشد باید هر چه سریع‏‌تر انصراف خود را به واحد پیگیری سفارشات سه سوت اطلاع دهد. در این حالت امکان استرداد وجه و یا تغییر سفارش وجود دارد.

در صورتی که پس از دریافت کالا مشتری از خرید خود منصرف شود، حداکثر تا 7روز‏، باید انصراف خود را به واحد خدمات پس از فروش اطلاع دهد.

در صورتی که پس از دریافت کالا مشتری از خرید خود منصرف شود، در صورتی امکان برگرداندن و انتخاب و جایگزین کردن کالای دیگری به جای آن وجود دارد که کالا در شرایط اولیه خود (پلمپ) باشد و از آن استفاده نشده باشد. همچنین هزینه ارسال، بر عهده مشتری خواهد بود. 

برای ارسال به سه سوت، دقت بفرمایید که کالا به ‏خوبی بسته بندی شود و همه لوازم جانبی و فاکتور به صورت کامل به همراه آن ارسال شود. در صورتی که کالای برگشتی در شرایط اولیه خود توسط سه سوت دریافت نشود، امکان استرداد آن وجود ندارد.

از هنگامی که واحد خدمات پس از فروش کالا را دریافت و تایید کند که کالا استفاده نشده، همه ملزوماتش همراه آن هستند و آسیبی ندیده است، در صورتی که نیاز به استرداد وجه به مشتری باشد، حداکثر تا 48 ساعت کاری مبلغ به حساب مشتری واریز خواهد شد.

در چنین مواردی هزینه‏ استرداد کالا به عهده مشتری است و لازم است که چگونگی و زمان ارسال کالا با واحد خدمات پس از فروش هماهنگ شود.

 


 

 

hirad